Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom ili proizvodom, molim vas da nas kontaktirate putem emejla najkasnije 4 sata nakon dostave. Reklamacije primamo samo ako nam uz pisani opis dostavite i slike i/ili video snimak problema na koji ste naišli. Reklamirani proizvod mora biti slikan u zatečenom stanju, nikako posle upotrebe. Naši zaposleni dužni su da vam odgovore najkasnije 48h po prijemu vašeg mejla. Ukoliko ustanovimo da je vaša reklamacija ima osnova, sweetstuff.rs će vam vratiti vrednost porudžbine, ili ćemo Vam zameniti proizvod za nov.
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ili bilo koji drugi dokaz o kupovini.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) sweetstuff.rs odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost sweetstuff.rs-a ne postoji ako isporučena roba:
- odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja kupovine;
- ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
- po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe